222580
Książka
W koszyku
Potrzebne są w pedagogice rozprawy o szkole, w których ma miejsce odczytanie codziennego bytowania w niej uczniów z ich perspektyw. Takich publikacji wciąż jest mało w literaturze pedagogicznej, gdyż tego typu badanie i jego eksplikacja wymagają antyscjentycznego języka oraz bezzałożeniowego podejścia. W tym przypadku wchodzimy w świat szkolnych doznań dzięki temu, że Autorka ksiażki przywraca sens pytań o to, dla kogo, czyja i po co jest szkoła.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37.015 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca dysertacji
Praca doktorska. Dolnośląska Szkoła Wyższa, Wrocław 2014.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, netografia na stronach 287-300.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej