222139
Książka
W koszyku
Reklama / Jacek Kall. - Wydanie 2 zmienione - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2002. - 200 stron ; 21 cm.
(Marketing bez Tajemnic)
Jest to nowe zmienione i rozszerzone wydanie popularnej książki poświęconej zagadnieniom reklamy. Autor, Jacek Kall, wyjaśnia w niej, czym jest i jak działa reklama, podpowiada, jak opracować strategię reklamy, ucząc przy tym, co składa się na strategię reklamy, jak i gdzie zdobyć potrzebne informacje, do kogo i w jakim celu skierować reklamę, co i jak obiecać w reklamie, jak przygotować plan mediów oraz ile wydać na reklamę. Pomaga także wybrać odpowiednie media i rodzaje reklamy oraz tłumaczy, jak przeprowadzić testowanie wstępne reklamy oraz zmierzyć skuteczność kampanii reklamowej.[pwe.com.pl]
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659.1 (1 egz.)
Czytelnia Specjalistyczna
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 197-200.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej