226033
Book
In basket
Marketing w turystyce / Jerzy Altkorn. - Wydanie 1 dodruk - Warszawa : Wydaw. Naukowe PWN, 1995 (Łódź : DWN). - 202, [2] strony : rysunki, 1 wykr. ; 21 cm.
Głównym celem pracy jest pokazanie zastosowania podstawowych narzędzi marketingu w turystyce. Podręcznik został napisany na poziomie wprowadzającym. Umieszczono w nim jednak bogatą literaturę, która powinna pomóc w samodzielnym studiowaniu bardziej szczegółowych zagadnień. Praca jest adresowana do nauczycieli i słuchaczy szkół wyższych i średnich, studiów policealnych, szkół biznesu i kursów doskonalenia kwalifikacji, a także do coraz liczniejszej rzeszy właścicieli i pracowników agencji turystycznych. [lubimyczytac.pl]
Availability:
There are copies available to loan: sygn. 338 (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. 338.48 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 201-[203].
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again