222375
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżera)
To książka wyjątkowa, adresowana jest bowiem zarówno do twórców komu- nikatów reklamowych, jak i do ich odbiorców. Tym pierwszym ma dopomóc w takim tworzeniu reklam, aby były one jak najbardziej skuteczne i wpływały na przekonania oraz wybory dokonywane przez konsumentów, tym drugim natomiast wskazuje, jakimi chwytami posługują się nadawcy reklamy, jak im nie ulegać i jak się przed nimi bronić. Podstawowe pytanie twórców reklamy brzmi: Co zrobić, aby przyciągnąć uwagę odbiorcy i skłonić go do zakupu reklamowanego dobra Nie jest to oczywiście zadanie łatwe. W powodzi komunikatów reklamowych giną na- wet najbardziej oryginalne pomysły. Celem jest zatem stworzenie takiego przekazu, który będzie zauważalny, który zatrzyma uwagę adresata i który go przekonana, że reklamowane dobro jest mu niezbędne. Aby stworzyć taki przekaz, konieczne jest sięgnięcie do instrumentów i osiągnięć psychologii, umożliwiających zrozumienie psychiki konsumenta i ułatwiających wpływanie na jego postawy, zachowania, pragnienia i decyzje. utor w przystępny sposób, bez nadmiaru niezrozumiałej terminologii przedstawia prawidłowości rządzące psychiką i wskazuje, w jaki sposób można je wykorzystać w reklamie tak, by jej cel został osiągnięty. Jest to więc książka ze wszech miar potrzebna każdemu, kto ofermę jakiekolwiek dobra, i każdemu, kto otrzymał zlecenie, aby dobra reklamować. Jest to także książka potrzebna każdemu odbiorcy reklamy, gdyż obnaża mechanizmy psychologicznego oddziaływań i jego psychikę, a tym samym pozwala mu się bronić przed manipulacją.[okładka]
Status dostępności:
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659.1 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 186-192.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej