222094
Książka
W koszyku
Reklama / Jacek Kall. - Warszawa : Państ. Wydaw. Ekonomiczne, 1994. - 207, [1] strona : rysunki, wykresy ; 21 cm.
(Marketing bez Tajemnic)
Książka "Reklama": -wyjaśnia, co jest, a co nie jest reklamą, -uczy, jak opracować - krok po kroku - strategię reklamy, -wyjaśnia, co i komu obiecać w reklamie, -pomaga przy wyborze środka masowego przekazu, -opisuje system kompletnej oceny kampanii reklamowej. [okładka]
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659.1 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659.1 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 201-202.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej