222375
Książka
W koszyku
Kierowanie coraz bardziej złożonymi zjawiskami występującymi na rynku wymaga posługiwania się licznymi instrumentami ekonomicznymi, do których należy również reklama. W gospodarce socjalistycznej najważniejszym celem reklamy jest sterowanie konsumpcją zgodnie z interesem społecznym oraz kształtowanie opinii i postaw konsumentów zgodnie z zasadami rozwoju społeczeństwa socjalistycznego. Wychodząc z tego założenia autorzy podejmują próbę omówienia zarówno teoretycznych, jak i praktycznych problemów związanych ze stosowaniem reklamy w gospodarce socjalistycznej.[okładka]
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659.1 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 352-[356].
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej