222168
Książka
W koszyku
Zaczynamy działać w warunkach gospodarki rynkowej i wolnej konkurencji, ale brak doświadczeń i niedostatek wiedzy sprawiają, że właściwa interpretacja tych zagadnień nastręcza nam trudności. "Strategia konkurencji" to jedna z książek, które należy przeczytać, jeśli się chce zrozumieć zasady i mechanizmy rządzące współczesną gospodarką. Autor zapoznaje nas ze sztuką konkurowania, opartą na wnikliwej znajomości własnego przedsiębiorstwa, jego otoczenia i konkurentów. Przedsiębiorco, jeśli chcesz skutecznie działać na rynku, czyli jeśli chcesz wiedzieć jak poznać słabe i silne strony własnego przedsiębiorstwa, jak zdobywać informacje o konkurentach i otoczeniu, w którym działasz, jakie strategie stosować i kiedy, jak wyszukiwać okazje do skutecznego konkurowania, jak konkurować, żeby wejść na rynek, a jak, żeby się na nim utrzymać - to koniecznie przeczytaj tę książkę. [empik.com]
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.13 (1 egz.)
Czytelnia Specjalistyczna
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Oryg. : "Competitive strategy : techniques for analyzing industries and competitors" 1980. - W metryce r. wyd. 1993.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 368-370. - Indeks.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej