222423
Książka
W koszyku
Popularna encyklopedia mass mediów / pod redakcją Józefa Skrzypczaka ; [aut. Alicja Balczyńska-Kosman et al.]. - Poznań : Wydawnictwo Kurpisz, copyright 1999. - 628, [1] strona, [32] strony tablic (w tym kolor.) : ilustracje ; 24 cm.
Pierwsza tego typu publikacja będąca próbą scharakteryzowania podstawowych cech kultury audiowizualnej, rozwijającej się na naszych oczach przede wszystkim na skutek oddziaływań mass mediów. To one właśnie, a w szczególności telewizja, radio i wielkonakładowa prasa oraz - ostatnio- sieci komputerowe o światowym zasięgu, wciągają nas wszystkich, o wiele bardziej niż nam się niekiedy wydaje, w orbitę swoich oddziaływań, zmieniając świat, cywilizację, kulturę nasze poglądy, opinie, postawy , obyczaje i upodobania. W encyklopedii zdefiniowane zostały najważniejsze pojęcia opisujące świat mass mediów, cechy je charakteryzujące (urządzenia techniczne, materiały...), specyfika oddziaływań mass mediów, już zaobserwowane efekty tych oddziaływań i prognozy na przyszłość w tym zakresie. Ten podstawowy zbiór haseł uzupełniony został informacjami odnoszącymi się do etycznych i prawnych podwalin działalności mass mediów, a także materiałem faktograficznym, m.in. danymi o wybranych agencjach informacyjnych, wydawnictwach prasowych, stacjach radiowych i telewizyjnych. [Gandalf.com.pl]
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659.3 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659.3(03) (1 egz.)
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej