222423
Książka
W koszyku
Każda firma-zarówno wchodząca na rynek, jak i działająca w danej dziedzinie-chciałaby osiągnąć sukces. Wiadomo jednak, że tylko nielicznym się udaje. W przypadku każdej firmy można określić możliwości i zdolności, które ją wyróżniają spośród innych i pozwalają pokonać konkurentów. Aby móc konkurować na rynku, firma musi stworzyć unikalny układ stosunków z pracownikami, udziałowcami, klientami i dostawcami. Musi zdobywać informacje o konkurentach i otoczeniu, w którym działa, a ponadto wybrać odpowiednią dla siebie strategię.[okładka]
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 497-516. - Indeksy.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej