222139
Książka
W koszyku
„W zeszycie ukazano problematykę zarządzania w skali mikroekonomicznej, prezentując przy tym jego aspekty strategiczne i operacyjne, ekonomiczne i psychologiczne. Można w nim znaleźć wiele oryginalnych ujęć teoretycznych oraz sporo pozycji praktycznych. Książka zawiera 23 artykuły o zróżnicowanej problematyce. Poruszono w nich węzłowe kwestie dotyczące analizy o oceny działalności operacyjnej w przedsiębiorstwie, zastosowania koncepcji lean management oraz kontraktów kierowniczych w systemie controllingu operacyjnego. Omówiono istotę, korzyści i bariery wprowadzania informacyjnych systemów zarządzania oraz systemów informacji gospodarczej. Jako źródło przewagi konkurencyjnej wskazano następujące procesy: projektowanie i wytwarzanie nowych produktów, doskonalenie systemu obsługi klienta, stosowanie nowoczesnych instrumentów motywowania pracowników, jak również wprowadzanie systemów zapewniania jakości oraz kształtowanie wizerunku przedsiębiorstwa. Przedstawiono metodykę restrukturyzacji zatrudnienia w przedsiębiorstwie, ukazując etapy, zasady i techniki tego procesu. Wskazano na istotę i korzyści płynące z zastosowania w przedsiębiorstwach elastycznych form czasu pracy, podkreślając przy tym wymiar społeczny wspomnianych rozwiązań organizacyjnych. Autorzy kolejnych artykułów przedstawili w nich rezultaty własnych analiz teoretycznych i praktycznych wybranych zagadnień z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi i kultury organizacyjnej oraz zarządzania bezpieczeństwem pracy”.[mwse.edu.pl]
Status dostępności:
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Streszcz. ang. przy ref.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. przy ref.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej