222514
Książka
W koszyku
Podręcznik obejmuje wiedzę z zakresu badań marketingowych. Autorzy przedstawili: istotę i znaczenie badań marketingowych; przygotowanie badania marketingowego; gromadzenie danych pomiarowych i budowę instrumentu pomiarowego; realizację badania marketingowego i prezentację jego wyników; stosowanie statystyki w badaniach marketingowych; wykorzystanie internetowych badań marketingowych w zarządzaniu organizacją; międzynarodowe badania marketingowe. Podręcznik uzupełniają opisy studiów przypadków, co pozwala ugruntować wiedzę i przygotować się do samodzielnego zaprojektowania i realizacji badania marketingowego. Podręcznik jest przeznaczony dla studentów zarządzania w wyższych uczelniach różnych typów. [ibuk.pl]
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138(075.8) (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. [333]-337. Indeks.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Dla studentów wyższych uczelni ekonomicznych i biznesowych, osób podejmujących decyzje zarządcze i wykorzystujących informację marketingową.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej