222529
Książka
W koszyku
(Kreatywność)
Komunikacja wizerunkowa jest czymś innym niż komunikacja wizualna. Ta pierwsza obejmuje zagadnienia z zakresu public relations, reklamy i brandingu, także autoprezentacji. Stąd w książce znajdują się wskazówki dotyczące kreowania wszystkich elementów swego image'u – wyglądu zewnętrznego, stroju, zachowania. Książka przybliża czytelnikom trudną sztukę kreowania nie tylko własnego wizerunku, ale także osób, przedsiębiorstw i produktów. Adresatem książki są osoby, którym potrzebna jest wiedza związana z kreacją własnego wizerunku, wizerunku własnej firmy.[okładka]
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659.4 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia strona 131
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej