Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(51)
Forma i typ
Książki
(50)
Poradniki i przewodniki
(35)
Publikacje fachowe
(9)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(7)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Audiobooki
(1)
Publikacje dla niewidomych
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(44)
wypożyczone
(9)
tylko na miejscu
(4)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia dla Dorosłych
(10)
Czytelnia Naukowa
(32)
Filia nr 1
(2)
Filia nr 2
(2)
Filia nr 8
(1)
Filia nr 12
(2)
Filia nr 17
(3)
Filia nr 18
(1)
Czytelnia Naukowa - na miejscu
(4)
Autor
Gibas Jarosław (1967- )
(2)
Lipa Michał
(2)
Sielicki Leszek
(2)
Sugiero Joanna
(2)
Żukowski Marcin (marketing)
(2)
Alszer Magdalena
(1)
Andrzej Rysuje (1985- )
(1)
Andrzejczyk Adrian
(1)
Bakalarska Justyna
(1)
Bakalarz Dariusz
(1)
Bednarski Arkadiusz
(1)
Bednarski Łukasz
(1)
Bloch Michał (psycholog)
(1)
Brunson Russell
(1)
Cagan Marty (1959- )
(1)
Carnegie Dale (1888-1955)
(1)
Dmuchowski Tomasz
(1)
Docker Peter
(1)
Dzieniszewska Agnieszka
(1)
Ekman Paul (1934- )
(1)
Gałązkiewicz Igor
(1)
Gonsior Marek
(1)
Graziosi Dean
(1)
Grela Joanna
(1)
Hadnagy Christopher
(1)
Harężlak Anna
(1)
Jones Chris (organizacja i zarządzanie)
(1)
Knapp Jake
(1)
Kochan Krzysztof
(1)
Kosiorek Michał (organizacja i zarządzanie)
(1)
Kowalewski Paweł
(1)
Kowitz Braden
(1)
Kucharczyk Anna
(1)
Ledwoń-Blacha Anna
(1)
Lenar Paweł
(1)
Machnik Marcin
(1)
Marzec Krzysztof (informatyk)
(1)
Mazurkiewicz Robert (1954- )
(1)
Mead David (coaching)
(1)
Michalak Katarzyna (marketing)
(1)
Mierzwińska Ewelina
(1)
Modzelewska Weronika
(1)
Morawiec-Bartosik Anna
(1)
Najman Marta
(1)
Niedzielska-Czyż Katarzyna
(1)
Oszajca Anna
(1)
Polko Paulina (1978- )
(1)
Polko Roman (1962- )
(1)
Przybysz-Polakowska Kinga
(1)
Puzyrkiewicz Dariusz
(1)
Rickards James
(1)
Rojek Katarzyna
(1)
Sinek Simon
(1)
Skupieńska Agnieszka
(1)
Skwarek Mirosław
(1)
Sroka Kinga (marketing)
(1)
Sun Bin (382-316 p.n.e.). Metody wojskowe
(1)
Sun Zi (544-496 p.n.e.)
(1)
Szczepaniak Ewa
(1)
Szczepański Jarek
(1)
Szewczak Rafał
(1)
Szmidt Krzysztof J
(1)
Szudejko Michał
(1)
Sędzimir Tomasz
(1)
Tracy Brian (1944- )
(1)
Walendowicz Michał
(1)
Waśko Zbigniew
(1)
Young Scott H
(1)
Zaremba Adam (finanse)
(1)
Zborowski Maciej (1983- )
(1)
Zeratsky John
(1)
Żeliński Jarosław
(1)
Rok wydania
2020 - 2025
(44)
2010 - 2019
(7)
Okres powstania dzieła
2001-
(47)
Kraj wydania
Polska
(51)
Język
polski
(51)
Odbiorca
Przedsiębiorcy
(7)
Menedżerowie
(6)
Specjaliści ds. marketingu
(5)
Inwestorzy indywidualni
(2)
Przedstawiciele handlowi
(2)
Analitycy danych
(1)
Analitycy ekonomiczni
(1)
Coachowie
(1)
Doradcy personalni
(1)
Dorośli
(1)
Handlowcy
(1)
Internauci
(1)
Niewidomi
(1)
Pracownicy
(1)
Specjaliści ds. rekrutacji
(1)
Sprzedawcy i sprzedawczynie
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(3)
Literatura amerykańska
(1)
Literatura chińska
(1)
Temat
Komunikacja marketingowa
(5)
Marketing cyfrowy
(5)
Relacje międzyludzkie
(5)
Strategia marketingowa
(5)
Techniki sprzedaży
(5)
Zarządzanie relacjami z klientami
(5)
Coaching
(4)
Sukces
(4)
Handel elektroniczny
(3)
Marka osobista
(3)
Media społecznościowe
(3)
Praca zespołowa
(3)
Analiza danych
(2)
Biznesplan
(2)
Branding (marketing)
(2)
Business Intelligence
(2)
Działalność gospodarcza
(2)
Inwestycje
(2)
Kariera
(2)
Kluczowe wskaźniki efektywności (KPI)
(2)
Kompetencje zawodowe
(2)
Marka (ekonomia)
(2)
Marketing
(2)
Marketing społecznościowy
(2)
Mentoring
(2)
Papiery wartościowe
(2)
Reklama
(2)
Rynek kapitałowy
(2)
Sklepy internetowe
(2)
Sprzedaż
(2)
Techniki samopomocy
(2)
Zarządzanie czasem
(2)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(2)
Agresja rosyjska na Ukrainę (2022)
(1)
Analiza biznesowa
(1)
Analiza fundamentalna (metoda ekonomiczna)
(1)
Analiza techniczna (metoda chemiczna)
(1)
Autoprezentacja
(1)
Autorytet
(1)
Bezpieczeństwo informacyjne
(1)
Bojkot gospodarczy
(1)
Branża informatyczna
(1)
COVID-19
(1)
Chat GPT-3
(1)
Content marketing
(1)
Copywriting
(1)
Copywriting internetowy
(1)
Customer Experience
(1)
Czas pracy
(1)
Dyplomacja
(1)
E-konsumenci
(1)
ETF
(1)
Ekonomia
(1)
Energetyka
(1)
Event marketing
(1)
Filozofia
(1)
Freelancer
(1)
Giełda Papierów Wartościowych (GPW)
(1)
Giełda papierów wartościowych
(1)
Globalizacja
(1)
Google (wyszukiwarka internetowa)
(1)
Google AdWords
(1)
Google Analytics
(1)
Handel
(1)
Imigranci
(1)
Influencer marketing
(1)
Influencerzy
(1)
Informatycy
(1)
Innowacje
(1)
Instagram
(1)
Integracja pracowników
(1)
Inwestycje giełdowe
(1)
Kobieta
(1)
Komercjalizacja
(1)
Kompetencje menedżerskie
(1)
Kompetencje przywódcze
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Komunikacja strategiczna
(1)
Konkurencyjność międzynarodowa
(1)
Koszty pracy
(1)
Kreatywność
(1)
Kreowanie wizerunku
(1)
Kryzys finansowy
(1)
Kryzys gospodarczy
(1)
Kultura
(1)
Kultura popularna
(1)
Lejek sprzedażowy
(1)
Lit (pierwiastek)
(1)
Lęk
(1)
Manipulacja (psychologia)
(1)
Marketing analityczny
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Marketing wielopoziomowy (MLM)
(1)
Migracje
(1)
Model biznesowy
(1)
Motywacja
(1)
Motywacja pracy
(1)
Motywacja wewnętrzna
(1)
Myślenie twórcze
(1)
Narcyzm
(1)
Temat: czas
2001-
(9)
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Polska
(6)
Chiny
(2)
Europa
(1)
Izrael
(1)
Japonia
(1)
Korea Południowa
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Szwecja
(1)
Świat
(1)
Gatunek
Poradnik
(41)
Opracowanie
(4)
Reportaż
(3)
Podręcznik
(2)
Dane statystyczne
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Traktat
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(22)
Praca, kariera, pieniądze
(13)
Psychologia
(9)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(7)
Media i komunikacja społeczna
(7)
Socjologia i społeczeństwo
(5)
Rozwój osobisty
(4)
Informatyka i technologie informacyjne
(3)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(2)
Edukacja i pedagogika
(2)
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
Filozofia i etyka
(1)
Historia
(1)
Hobby i czas wolny
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
51 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Data driven marketing : o logicznym podejściu do podejmowania decyzji / Adrian Andrzejczyk. - Gliwice : Onepress, copyright 2024. - 300, [4] strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Jak korzystać z pozyskanych danych przy tworzeniu kampanii marketingowej? Data driven marketing jest koncepcją odnoszącą się bezpośrednio do używania statystyk, faktów i obiektywnych informacji w marketingu. Te precyzyjne, ukierunkowane działania mają pomóc w podejmowaniu lepszych decyzji, optymalizacji procesów czy ― idąc tropem marketingu 5.0 ― zastosowaniu AI jako wsparcia, jak również naśladowaniu pracy samych marketingowców. W efekcie marketing staje się efektywniejszy, co bezpośrednio pozytywnie wpływa na wyniki przedsiębiorstwa. Sam termin data driven marketing jest bardzo obszerny, mieszczą się w nim wszystkie pojęcia wspólne dla marketingu i analityki danych. Autor książki stara się zgłębić najważniejsze z nich i pokazać: Jak skuteczny może być marketing bazujący na danych Na czym bazują techniki analizy danych Dlaczego w marketingu online warto sięgać po narzędzia oferowane przez Google Które z nich są szczególnie przydatne w marketingowej analizie danych Jakimi rozwiązaniami można ewentualnie zastąpić narzędzia Google.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta książka tłumaczy, skąd się biorą i jak działają stereotypy dotyczące płci. A także dlaczego oraz w jaki sposób nieświadomie im ulegamy – choćby za pośrednictwem reklam, atakujących nas bezustannie z każdej strony. Autorka rzeczowo, odwołując się do licznych przykładów pokazuje, jak od starożytności aż po czasy współczesne świat, w którym żyjemy, urządzają mężczyźni dla mężczyzn i jakie rodzi to konsekwencje dla społeczeństwa oraz… dla marketingowców, którzy projektując kampanie promocyjne raz za razem sięgają po zgrane i nieprawdziwe schematy dziewczynek-księżniczek, nadopiekuńczych mam, ofermowatych tatusiów, wiecznie niezdrowych babć czy niebieskiej krwi miesięcznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 305-055.2 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 305-055.2 (1 egz.)
(dostępność ok. 30.04.2025)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.3 [Czytelnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na stronie tytułowej i okładce liczba atomowa i masa atomowa litu: 3; 62941.
Na grzbiecie nazwa wydawcy oryginału: C. Hurst Ltd.
Ludzie od bardzo dawna korzystali z odnawialnych źródeł energii, jednak nie umieli jej w łatwy sposób magazynować. Stąd się wzięła przewaga paliw kopalnych: pozwalały na przechowywanie energii. Do niedawna, z uwagi na środowiskowe skutki korzystania z kopalin, świat desperacko poszukiwał efektywnego magazynowania energii pochodzącej z OZE. Rozwiązaniem okazał się lit: dzięki bateriom litowym można tworzyć zamknięte systemy oparte na OZE ― i to może być przełom w rewolucji energetycznej. Oto pasjonująca opowieść o technologii, dzięki której świat zupełnie się zmieni. Książka skupia się na znaczeniu litu i jego właściwościach istotnych dla środowiska, gospodarki i geopolityki. Przedstawia też historie upartych wizjonerów i przedsiębiorstw, które z rodzinnych biznesów przekształciły się w potężne korporacje, a także dzieje sekretnych sojuszy, podejrzanych układów i rozwijającej się brutalnej rywalizacji. Dogłębnie opisano tu rynek tego metalu i jego głównych graczy: Chin, USA, Australii i Argentyny. Pokazano zagrożenia związane z wydobyciem i przetwarzaniem litu, takie jak szkody środowiskowe, konflikty społeczne czy korupcja. Nie zabrakło prawdopodobnych scenariuszy rozwoju technologii baterii i alternatyw dla litu, takich jak magnez i wodór. Ta świetnie napisana, inspirująca książka jest lekturą obowiązkową dla wszystkich zainteresowanych tematyką transformacji energetycznej świata.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 621.35 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: Traffic secrets : the underground playbook for filling your websites and funnels with your dream customers. Na stronie tytułowej i okładce także nazwa wydawcy oryginału: Hay House Business. Na okładce: Bestseller "New York Timesa" i "Wall Street Journal".
W tej przystępnie napisanej książce znajdziesz sekretną wiedzę, dzięki której spełnisz marzenia o świetnie prosperującej i rozwijającej się firmie. Przekonasz się, że w przyciąganiu klientów nie ma żadnej magii - musisz tylko dobrze zrozumieć, kim są Twoi idealni klienci, dowiedzieć się, gdzie się gromadzą i w jaki sposób poprowadzić ich wprost do Twojego lejka sprzedażowego. Do tych celów służą konkretne strategie, jasno opisane w tym poradniku. Jego najcenniejszą częścią jednak jest prosty wzorzec, który pozwala skierować ruch z każdej sieci reklamowej prosto do lejków. Działanie tych strategii można świetnie uzupełniać technikami hakowania wzrostu, które pomagają w zwiększaniu ruchu nawet bez dostępu do którejś z sieci reklamowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.8 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: Empowered : ordinary people, extraordinary products.
W tej książce znajdziesz wszystkie informacje, które są Ci potrzebne do stworzenia środowiska sprzyjającego tworzeniu innowacyjnych rozwiązań. Dowiesz się, jak dostrzegać i wykorzystywać naturalne talenty każdego członka zespołu. Zapoznasz się z szeregiem praktycznych wskazówek, dzięki którym zidentyfikujesz wszelkie kwestie organizacyjne i kulturowe utrudniające pracę zespołu produktowego. Prześledzisz też liczne przykłady ułatwiające zrozumienie omawianych przez autorów koncepcji i wdrażanie ich we własnej organizacji. Przede wszystkim jednak nauczysz się tego, co najważniejsze: funkcjonowania przywództwa produktowego. Poznaj sekrety organizacji produktowych światowej klasy i zostań takim liderem, jakiego potrzebuje Twój zespół produktowy! Sprawdź, jak konkretnie działają zespoły produktowe, które odnoszą sukcesy Poznaj techniki rekrutacji i coachingu członków zespołów produktowych. Opanuj zasady tworzenia inspirujących wizji produktów i strategii produktowych. Naucz się przydzielać zespołom problemy do rozwiązania, a nie funkcjonalności do opracowania. Dowiedz się, jak przeprowadzić udaną transformację organizacji produktowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005.8 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W tej książce, pełnej praktycznych rad i przykładów zaczerpniętych z życia najznakomitszych liderów, znajdziesz wszystko, czego potrzebujesz, aby stać się efektywnym, inspirującym liderem. Nauczysz się posługiwać narzędziami i technikami, które nieraz udowodniły swoją przydatność w obliczu prawdziwych wyzwań. Dowiesz się, jak zmienić swoje postępowanie i nastawienie, aby stać się pozytywnym i pewnym siebie liderem dzięki Twoim indywidualnym predyspozycjom. Przekonasz się, że w przywództwie chodzi o wspieranie ludzi, gdyż to oni są najważniejsi. Tylko w ten sposób można zbudować lojalny, zaangażowany, wydajny zespół, który jest szczerze przekonany do tego, co robi. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005.32 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Growth hacking to jedna z metodyk prowadzenia działań marketingowych, sprzedażowych i rozwoju produktu, w której celem aktywności nie są największe zasięgi, a dotarcie do możliwie najlepiej określonej grupy docelowej. Oczywiście przy zachowaniu jak najniższego kosztu tego procesu. Gdy się nad tym chwilę zastanowić, takie podejście jest sensowne ― co bowiem sprzedawcy po rozpoznawalności produktu lub usługi wśród szerokiej rzeszy konsumentów, jeśli w rzeczywistości tylko co setny odbiorca reklamy (w telewizji, prasie, radiu, sieci) będzie zainteresowany zakupem? Jak wyłuskać zainteresowanych spośród poinformowanych?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.8 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Instagram to potęga. Szybko się rozwinął, zyskał popularność i dziś jest dostępny z każdego urządzenia mobilnego, a na swoje konta w serwisie codziennie zaglądają miliony ludzi. Nie każdy coś publikuje, ale wielu z tych, którzy to robią, zarabia dzięki Instagramowi naprawdę duże pieniądze. Chcesz do nich dołączyć? Świetnie się składa, ponieważ dzięki tej książce masz spore szanse dobrze zacząć. Nawet jeśli nie masz jeszcze profilu na Instagramie. Albo masz, ale jest niewielki i ― z pozoru ― niewiele może. Agnieszka Dzieniszewska napisała ten poradnik dla Ciebie i innych osób, które zadają sobie i jej powtarzające się pytania. Autorka od kilku lat prowadzi z powodzeniem własne konto na Instagramie i wie dobrze, jak prowadzić na nim działania, by były one skuteczne: by zasięgi rosły, obserwujący się aktywowali i ― co najważniejsze z Twojego punktu widzenia ― można było zmonetyzować własny, nawet niewielki profil. Ponieważ każdy, kto publikuje cokolwiek na Instagramie, jest co najmniej mikroinfluencerem. Rzecz w tym, by nauczyć się wyciągać ze swoich działań odpowiednie profity.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Art branding. 2 / Igor Gałązkiewicz. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 358, [3] strony : fotografie, ilustracje ; 25 cm.
Igor Gałązkiewicz napisał książkę poświęconą sztuce. To ją stawia na pierwszym miejscu i daje jej różne zadania: technologii, strategii, a nawet opakowania. Celebryty, marki, kleju dla społeczności. Raz to sztuka pozostająca w dobrej kondycji, innym razem taka, która ledwo zipie. Zawsze jednak jest ona wyrazicielką ludzkich potrzeb. A ludzie, w przeciwieństwie do rekwizytów, scenografii i atrybutów czasów, w jakich żyją, pozostają niezmienni. I dlatego, nawet jeśli wyrażają jakieś teoretycznie nowe potrzeby, w rzeczywistości kryją się pod tym stare potrzeby - pierwotne, podstawowe. Wyszedłszy od takich założeń, autor przygląda się współczesnej sztuce, a także jej przełożeniu na branding i marketing. Potrzeba artyfikacji produkcji masowej, presja bycia kreatywnym i wyrażania się poprzez rzeczy o oryginalnych, zaskakujących formach skutkują tym, że otrzymujemy wyjątkowe produkty, usługi i angażujące marki. Art branding, bazujący na mądrej, twórczej i efektywnej relacji sztuki i biznesu, stał się bardzo ciekawą formą komunikacji. I na tyle powszechną, by warto było zagłębić się w ten świat.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 616.89-008.44 (1 egz.)
(dostępność ok. 14.05.2025)
Książka
W koszyku
Wyzwoleni : czy freelancing jest dla Ciebie? / Marek Gonsior. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 198 stron ; 24 cm.
Czy ucieczka z etatu jest receptą na sukces? Tak, ale nie dla każdego. Poznaj prawdziwe oblicze freelancingu! Jeśli interesuje Cię świat freelancingu lub stoisz na rozdrożu, zastanawiając się nad swoją przyszłością zawodową, ta książka jest właśnie dla Ciebie. Zamiast magicznych recept, jak pracować mniej i zarabiać więcej, prezentuję w niej prawdziwe historie obecnych i byłych freelancerów, a także przedsiębiorców, wzbogacone o wiedzę i doświadczenie w zakresie HR, budowania marki osobistej, psychologii, coachingu, komunikacji, marketingu i badań. Wnikliwie rozprawiam się z mitami krążącymi wokół samozatrudnienia, takimi jak fałszywe przekonanie, że osoba pracująca jako wolny strzelec nie ma przełożonego i działa wyłącznie według własnego uznania, , jak również że freelancing to forma niestabilna i pełna stresu. Ponadto pomagam w przygotowaniach do zmiany, podając praktyczne wskazówki dotyczące budowania sieci kontaktów, zdobywania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, a także pielęgnowania marki osobistej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331.102(438)(047) (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zacznij nagrywać swój własny podcast / Anna Harężlak. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 151, [17] stron : ilustracje ; 21 cm.
Masz coś do powiedzenia światu? Zrób to w podcaście! Internet nieustannie się zmienia. Po erze blogowania, a także relacji zdjęciowych i filmowych (wreszcie) nadszedł czas podcastów - dzielenia się tym, co się ma do przekazania, za pośrednictwem dźwięku. Audycji podobnych do radiowych, których gospodarz mówi do słuchaczy sam albo wraz z zaproszonymi gośćmi. To pole do popisu i samorealizacji dla osób, które chcą i mogą obdarować innych wiedzą, zainteresowaniami, wrażeniami i doświadczeniami. Wielu podcasterów działa pro publico bono, cała rzesza innych zarabia na aktywności w sieci - bezpośrednio, gromadząc środki od darczyńców w systemie crowdfundingowym, albo pośrednio, traktując podcast jako reklamę samego siebie, swoich usług, publikacji itd. Jeśli robią to dobrze, słucha się ich z przyjemnością i niecierpliwie czeka na kolejne odcinki, to tacy podcasterzy z pewnością wiedzą: Jak zorganizować własne studio Jak przygotować się do nagrań W jaki sposób mówić, by utrzymać zainteresowanie słuchaczy Gdzie warto rozpowszechniać odcinki audycji I - co ważne - jak spieniężyć swoją podcastową aktywność Wyczerpującą wiedzą w tym zakresie podzieli się z Tobą autorka książki Anna Harężlak. Pasjonatka komunikacji w internecie i storytellingu, twórczyni podcastu Nareszcie na swoim, Diversify i Po polsku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004.738.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Giełda : poznaj podstawy i zacznij inwestować w papiery wartościowe / Krzysztof Kochan. - Gliwice : Onepress, copyright 2024. - 427, [5] stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Giełda. Poznaj podstawy i zacznij inwestować w papiery wartościowe Poznaj najważniejsze zasady obowiązujące na giełdzie Świat, a zatem także otoczenie rynkowe, w którym funkcjonują giełdy, zmienia się nieustannie. W XVII wieku europejskie spółki giełdowe zarabiały głównie na handlu cukrem i kawą, które docierały na Stary Kontynent z Ameryki. Na XIX-wiecznej giełdzie w USA królowały spółki kolejowe. Aktualnie warszawska Giełda Papierów Wartościowych umożliwia między innymi inwestowanie w firmy produkujące gry komputerowe i rozwiązania bazujące na sztucznej inteligencji. Czasy się zmieniają, jednak najważniejsze reguły rynku giełdowego pozostają stałe. I właśnie o nich opowiada ta książka. Poradnik jest przeznaczony dla osób początkujących, które zastanawiają się nad zainwestowaniem środków w papiery wartościowe. Można to zrobić za pośrednictwem rozmaitych instrumentów finansowych - autor omawia je wszystkie, a przy tym przedstawia szanse i zagrożenia, jakie wiążą się z poszczególnymi wyborami. Jeśli chcesz zrozumieć, jak działa giełda i od czego zależą wzrosty i spadki notowań spółek, a także poznać najważniejsze terminy, jakimi posługują się bywalcy rynków finansowych, i tajemnice skutecznych inwestorów - ten podręcznik będzie dla Ciebie idealny. Indeksy giełdowe Obligacje Akcje Instrumenty pochodne ETF-y Kontrakty terminowe Opcje Produkty strukturyzowane Analiza wykresów Ryzyko i dywersyfikacja Średnia ocen
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.764/.768(438)(07) (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rekrutacja w IT / Michał Kosiorek. - Gliwice : Onepress, copyright 2024. - 212, [1] strona : ilustracje ; 21 cm.
Jeśli wizja pracy w roli rekrutera w IT do Ciebie przemawia i zastanawiasz się, jak zmienić tę wizję w rzeczywistość, to przestań marzyć, a zacznij czytać tę książkę. Jej autor konkretnie, krok po kroku pokaże Ci, co musisz zrobić, by dołączyć do światowej armii digital recruiter nomads i pracować, skąd chcesz, jak chcesz i w godzinach, które Ci odpowiadają.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331.108.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Negocjacje. Wiele osób wzdryga się na samą myśl ― negocjacje źle im się kojarzą, nie lubią ich i niechętnie do nich przystępują, czując, że to swojego rodzaju przeciąganie liny i brutalna walka. Drugą stronę postrzegają jako adwersarza i przeciwnika. To błędne spojrzenie i złe podejście do tematu. W biznesie negocjowanie powinno stanowić pewien etap budowania relacji z klientem. Służyć nawiązywaniu długoterminowych relacji. Negocjacje to też skuteczny sposób na uniknięcie konfliktów w domu, w rodzinie, z dziećmi, czy przyjaciółmi. Możemy dyskutować, możemy nawet się spierać, ale w ostateczności chodzi o to, aby strony skończyły rozmowy z poczuciem satysfakcji i dobrymi wspomnieniami, stanowiącymi pozytywny prognostyk na przyszłość.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.48, 005.574 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Strategiczne podejście do działania w social mediach / Anna Ledwoń-Blacha. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 159, [1] strona : ilustracje ; 21 cm.
Wszystko, co musisz wiedzieć o mediach społecznościowych... ...jeśli naprawdę chcesz nakłonić je do pracy na Twoją rzecz! Social media okazały się być nową areną wymiany luźnych myśli, koncepcji ideologicznych i wiedzy z różnych, często całkiem praktycznych dziedzin życia. Dla firm stały się idealnym kanałem komunikacji z klientami. Wiele marek robi to dobrze i potrafi korzystać z bogactwa możliwości, jakie Facebook, Instagram czy LinkedIn (a także TikTok i YouTube) oferują profesjonalnym użytkownikom. Rzecz jednak nie w tym, by opanować do perfekcji interfejsy poszczególnych mediów społecznościowych i swobodnie się po nich poruszać. Interfejsy są ważne, ale ważniejsza rzecz to ludzie i sposoby dotarcia do nich, a więc strategie komunikacji B2B i B2C. Te mają w social mediach swoje reguły, które trzeba dobrze poznać, by budować świadomą obecność marki w SM, zwłaszcza jeśli chce się spoglądać na swój biznes długofalowo przez pryzmat psychologii, konsumentów czy ekonomii behawioralnej. Narzędzia się zmieniają, kolejne media społecznościowe przychodzą i odchodzą ― marka i strategia zostają. [wydawca]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Instrukcja obsługi ścieżki klienta, czyli Praktyczny przewodnik po customer journey maps / Katarzyna Michalak. - Warszawa : Onepress, copyright 2024. - 157, [1] strona : fotografie, ilustracje, wykresy ; 21 cm.
Sukces Twojego Klienta, to również Twój triumf - Jak wspólnie osiągnąć zwycięstwo? Prowadzisz firmę i chcesz lepiej zrozumieć tych, którzy korzystają z towarów lub usług Twojej firmy? A może zajmujesz się marketingiem i nie wiesz, jak dotrzeć do osób, które są Twoim wymarzonym odbiorcą? Czy też działasz w handlu i Twoja premia zależy od tego, jak układają Ci się relacje z partnerami biznesowymi. A może jesteś osobą, której na sercu leży zapewnienie obsługi klienta na najwyższym poziomie? Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiadasz twierdząco ― ta książka jest dla Ciebie. Publikacja została zaprojektowana i napisana tak, stanowiła Twój przewodnik po mapie podróży Twojego klienta (ang. Customer Journey Map). Korzystając z wiedzy zawartej w lekturze nauczysz się towarzyszyć klientom w drodze do biznesowego sukcesu. Dodatkowo w pełni zrozumiesz jego potrzeby i oczekiwania. Co więcej, to właśnie Ty pomożesz Klientowi wyznaczając trasę podróży! Dzięki tej książce nauczysz się krok po kroku, jak zaplanować proces tworzenia ścieżki — wyjaśni zarówno teorię, jak i aspekty praktyczne. Dodatkowo dowiesz się, jak zbierać i analizować dane, a także jak identyfikować kluczowe punkty kontaktu a także jak wykorzystać pozyskaną wiedzę. Przed wyruszeniem w drogę, należy zadbać o dobre przygotowanie. To jak?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.81 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nasze życie w dużym stopniu toczy się w internecie. Także interesy załatwiamy w sieci ? tu poszukujemy produktów i usług, opinii o nich i miejsc, w których możemy zaspokoić daną potrzebę. E-zakupy stają się codziennością. Przedsiębiorcy, świadomi preferencji zakupowych Polaków, dostosowują się do ich oczekiwań. Nowe sklepy on-line wyrastają jak grzyby po deszczu. Zbudować taki sklep można stosunkowo prosto, wystarczy skorzystać z ogólnie dostępnej technologii, gotowych szablonów i oprogramowania, a także pomocy doświadczonego informatyka. Gorzej z wypromowaniem tej działalności. Dlaczego ludzie mieliby odwiedzić nowe, nieznane im miejsce w sieci i zrobić zakupy u sprzedawcy, który nie ma jeszcze żadnych opinii w social mediach? Gdzie się ogłaszać w sieci? Jak wypromować e-sklep? Na których platformach internetowych warto działać? W jaki sposób zidentyfikować potencjalnych e-klientów i jak się uwiarygodnić w ich oczach? [nota wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wszystko, co musisz wiedzieć o swojej pensji, ale dotąd nie miałeś kogo o to zapytać Rozmowa o pensji należy do tych, do których nikt nas nie przygotowuje. Ani w domu, ani w szkole, ani na studiach ― nawet ekonomicznych ― nie skupiamy się na tym, co naprawdę potrafimy i jak wyceniamy swoje umiejętności. Często nie wiemy nawet, jaka miesięczna kwota wynagrodzenia byłaby dla nas satysfakcjonująca. Zwykle nie mamy też pojęcia, skąd się bierze określona kwota na naszej umowie z pracodawcą, skąd się biorą pieniądze na tę wypłatę ani ile jest warta nasza praca. Tymczasem odpowiedzi na te pytania uświadamiają nam, ile powinniśmy rzeczywiście zarabiać, albo czy nadszedł czas na podwyżkę czy poszukiwanie innej pracy. Oto książka, która pomoże Ci uzupełnić lukę w Twojej wiedzy dotyczącej wynagrodzenia. Dowiesz się z niej wszystkiego, co warto wiedzieć o własnej pensji. Poznasz różnicę między kwotą brutto i netto, nauczysz się szacować, ile pieniędzy wnosisz do firmy, a także czy wypłacana kwota faktycznie odpowiada Twoim umiejętnościom. Zrozumiesz wszystkie tajemnice paska płacowego, premii, prowizji i nagród finansowych. Przyjrzysz się różnym źródłom informacji o wysokości płac i przeanalizujesz ich rzetelność. Bogatszy o wiedzę z zakresu statystyki i ekonomii, wreszcie odczarujesz dla siebie własne zarobki. Dzięki temu przygotujesz się dobrze do rozmowy o ewentualnej podwyżce lub stawce wynagrodzenia, o jakie możesz realnie powalczyć w procesie rekrutacji. A może stwierdzisz, że zasługujesz na więcej i zdecydujesz się na zmianę pracy lub założenie własnej firmy?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331.2(438) (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331.2(438) (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wideotwórca : jak tworzyć filmy w social mediach / Anna Oszajca. - Gliwice : Onepress, copyright 2024. - 245, [2] strony ; 21 cm.
Kamera, akcja, cięcie i... publikacja na YouTubie, Instagramie, TikToku W social mediach autentyczność to potęga ― ludzie ją doceniają i nagradzają. Przybywa obserwujących, siła marki rośnie. A czy jest ktoś bardziej prawdziwy niż człowiek, który w mediach społecznościowych występuje osobiście, korzystając przy tym ze swojego potencjału wyrażonego ciepłym głosem, ekspresją przekazu i mową ciała? Jeśli czujesz, że to może być właściwa droga dla Ciebie, ale wciąż masz wątpliwości, ta książka z pewnością je rozwieje. Anna Oszajca napisała ten poradnik, by pomóc Ci doskonalić umiejętności i poszerzyć możliwości rozwoju w zakresie wideomarketingu. Podzieli się z Tobą wiedzą i praktycznymi wskazówkami, podsunie inspiracje, dzięki którym nagrywane przez Ciebie materiały wideo będą jeszcze ciekawsze i ― oczywiście ― autentyczne, a tym samym mocniej przemówią do odbiorcy. Pomoże Ci się pozbyć lęku przed kamerą i wskaże sztuczki, które sprawią, że łatwiej się z nią zaprzyjaźnisz. Podpowie, jakie rodzaje filmów warto kręcić, i omówi sposoby na robienie tego szybko i dobrze. Przybliży Ci także zagadnienia związane z domowym studiem nagrań ― dowiesz się między innymi, w jaki sposób je urządzić i w jaki sprzęt wyposażyć.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 791.077 [Czytelnia] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej